Djula Jewellery

 

 

Munca asiduă pe parcursul a 20 de ani şi experienţa mărcii, în persoana lui Alexander Corro, şi-a făcut rezultatele vizibile. Brandul se află la apogeul popularităţii şi deja a reuşit să intre în istorie.   În fiecare an, Djula Jewellery proiectează şi creează peste 200 de produse, iar catalogul Djula este într-o permanentă completare.

În fiece an sute de jurnalişti efectuează sondaje printre celebrităţi, oameni de afaceri, politicieni şi alte categorii de oameni publici, studiindu-le preferinţele şi cerinţele faţă de bijuterii. Natalie Portman, Rihanna, Jennifer Lopez, Adriana Lima, Chiara Ferrand… şi aceasta nu este întreaga listă de celebrităţi care aleg în mod constant creaţiile Djula Jewellery. Publicaţiile Elle, Harper’s Bazaar, Dazed&Confused Magazine, LOVE Magazine… un număr nedefinit de reviste promovează anume bijuteriile Djula Jewellery în calitate de marcă-trendsetter printre bijuteriile preţioase şi semi-preţioase.

Modelele de articole pot fi atribuite bijuteriilor mobile, interschimbabile, alegorice, uneori fine, alteori enigmatice. Creaţiile Djula Jewellery sunt o adevărată odă feminităţii moderne, ce nu iese niciodată din modă.